söndag, november 01, 2009

Lugnt o skönt igen

Ahh huset är återställt, våra mkt trevliga vänner har åkt hem och jag känner mig 10 kilo lättare! Det är knasigt för det har varit himla roligt att ha dem här men det är ändå sjukt skönt att få undan allt o återställa till det normala. Jag uppskattar inte hur bra ordning vi har fått förrän vi får hit gäster och bordet ska göras stort, gästsängar ska bäddas fram osv osv... Allt blir en enda röra då detta hus uppenbarligen inte är byggt eller inrett för så mycket människor :)

Idag har jag och ML varit i fjälla o promenerat, blev ett varv idag så blev kanske bara 3.5km men mina vader var helt slut efter det. Och barnen ville leka så vi gick till en lägerplats vid den lilla sjön/kärnen som finns där. Dem plockade kottar o grejer och från ena minuten till den andra så blev Jamie skitsur och ville hem. Fortfarande inte helt fit for fight så han får vara hemma med mig o Alex imorgon. Irriterande att han ena stunden är pigg som en lärka o sen så säger det bara pang o så är han superhängig... man vet ju aldrig när han på allvar mår bra.

Från idag :)








Inga kommentarer: