torsdag, november 05, 2009

Sthlm

NU är barnen i säng, Pelle jobbar o jag sitter väl som vanligt här. Svärföräldrarna är scoutledare och därför iväg ikväll. Manne åkte till sin flickvän så Pelle o jag vart ensamma i villan. Och vad gör vi inte!? Jodå vi sätter oss med varsin dator :D
Det är iaf lagom trivsamt här i Sthlm, hjälper till med maten o barnen men behöver inte städa så mycket... Visst jag kan inte låta bli o plocka men här i villan är ovanligt fint ;) Dem har renoverat rummet som kallas verandan och det blev superfint!

Jag är så supertrött så det finns inte! Jag fattar inte, så fort solen går ner så är det som om nån drar ner en rullgardin över mina ögon... Fattar inte hur jag ska orka med att gå ut o äta middag och se på bio imorgon. Men det är planen för imorgonkväll! Vad som händer på dagen vet jag inte. Var lite prat om o träffa min onlinekompis men har inte hört något från honom så vi får se vart det landar. Har inte hans mobilnr men han har mitt så bollen ligger hos honom. Pelle ska på ett jobbmöte imorgon eftermiddag iaf. Innan dess är pappret oskrivet så vi får se!
På Lördag får vi se hur det blir, Pelles farmor ska tydligen hjälpa till med en loppmarknad på förmiddagen o den hade jag gärna velat gå på. Men iom att vi skulle sova på ingarö så pratade dem om att dem andra skulle komma ut dit på förmiddagen... Men inget på det här stället bestäms så långt i förväg :P Men på söndag är iaf det bestämt att det ska bli nån typ av familjemiddag då alla dyker upp, blir mycket trevligt! Och Lördagkväll ska jag o Pelle på fest, det var bra länge sen vi var på det så ska bli jätteskoj!

Nej om jag skulle gå o sätta mig framför tvn där Pelle just har parkerat!

Inga kommentarer: