onsdag, november 04, 2009

"sträck upp armarna så högt du kan o säg AVFÄRD"

Idag är det onsdag och om endast 2 timmar så är vi på väg mot den stora staden. Något jag ser fram emot mycket :) Ska bli kul o träffa vänner som vi inte sett på ett tag, träffa familjen och framförallt få lite semester känsla på nåt vis. Pelle kommer ta med sig jobbet o ha ett par jobbmöten men mest blir det nog nöjen :) Jag älskar att gå på stan inne i sthlm, drottninggatan och gamla stan :) Det är väldigt mkt semester för mig, glädje o frid!

Och som ni såg på bilden igår så har Alex börjat klättra enormt. Han tar sig upp i soffan själv, sen klättrar han upp på ryggstödet på soffan och upp i fönstret... Han är inte riktigt lika bra på o ta sig ner själv än men det kommer nog snart... Sen triggar han o Jamie upp varandra rejält redan nu, jag kan bara föreställa mig om 4-5år... Huga! Ja då kommer mamma bli tokig! Tokigare ;)

Idag så har jag fått gjort det jag behövde förutom att packa bilen, tänkte ta det då Pelle kommer hem om en halvtimma så jag inte behöver ta ut Alex också. Känns gott att huset är rent nu när vi far iväg. Hatar o komma hem o det ser ut som hej kom o hjälp mig. Behöver bara torka av diskbänkarna i köket typ, sen är huset skinande ;) Blommorna är vattnade o väskorna packade.

Nu ska jag göra ett sista litet svep o sen njuta av att allt är på sin plats o jag inte behöver stressa. vi ses!

3 kommentarer:

Maja sa...

Hör av er om ni har lust och tid att komma till uppsala en sväng i helgen! vi kan ju som sagt gå ut och leka i parkerna runtomkring och bara hänga lite, utan datorer :)

Pernilla sa...

Ha de så trevligt i Stockholm ;)

Jeanette sa...

åhh vänta på mig så följer jag med!!