söndag, november 01, 2009

Tack Pelle

Hade inte behövt oroa mig över datorn, lyckades övertala Pelle att sätta igång det hela medan vi spelade settlers. Och än så länge har det funkat fint! Pelle har inte trott att datorn skulle acceptera en ny disc men nu är windows installerat o den tankar hem uppdateringar :) Så imorgon borde jag kunna "flytta in" i min gamla dator som kommer kännas som en ny :) Jag lovar att så fort allt är överkopierat på den datorn så ska det säkerhets kopieras! :D Har lärt mig den läxan! Just nu har vi den infon som låg på gamla discen på denna dator och på Pelles så den är rätt säker ändå :) Ska nog faktiskt skaffa mig en låda hemma hos mina föräldrar där jag kan lägga brända skivor med bilder så man inte mister det om det skulle börja brinna eller nåt sånt!
Och vi vann settlers mot datorn, mest tack vare Pelle men ändå :)

Pelle påminde mig också om att vi ska till banken o lägga om lånen imorn så man kan ju hoppas att Jamie känns kry så att vi kan åka o göra det. Mår han inte bra vill jag ha en riktig hemma dag med honom!

Nej nu är det dax för sängen.

Inga kommentarer: