tisdag, november 17, 2009

ljuvlig promenad i regn!

Kunde inte hålla mig borta ;)

Vädergudarna finns nog inte, haha, och om dem nu gör det så ignorerade dem mig totalt :D
ML och jag hade en underbart trevlig promenad i ösregnet. Vi snackade så jag är hes nu, eller JAG snackade väldigt mkt. Märktes nog att jag varit isolerad :P Allt mellan himmel o jord dryftades och jag tyckte det var superhärligt. 6.3km resulterade det i och 3 mkt blöta varelser (Nalle var med). Kände knappt av att vi gick så långt konditionsmässigt, eller är inte ens trötter nu. Hade lätt kunnat gå en timma till men vi var vansinnig blöta och kalla så efter 1½ timme så fick vi fara åt varsitt håll, hemåt. På torsdag hoppas jag att vi kan ses igen o gå, mitt huvud behöver den utrensningen. Känner som om att jag laddade batterierna ikväll, imorgon kommer jag nog ladda upp ännu mer och på torsdag hoppas jag vara 100% igen. Tack underbara ML för att du finns här för o lyssna när jag pratar av mig, du är guld värd!

Nu ska jag tömma o fylla diskmaskinen och sedan krypa ner med min bok.
Kram på alla!

Inga kommentarer: