söndag, november 22, 2009

JÄVLA SKIT

Det är bara bajs med det här huset. Nu svämmas allt över igen, något med fönstret hade lossnat och det verkar ha blivit stopp i avloppet igen. Jag vill bara sälja huset och gå vidare. Stämma kärringen eftersom vi aldrig får ut det vi lagt på huset nu eftersom vi inte kan ljuga som hon gjorde. Jag tror inte det är meningen att vi ska bo i hus... Jag tror inte det är meningen att vi ska få vara helt lyckliga någonstans. Vi skulle kunna röja ur källaren och bara låta det svämma över och sedan sjunka undan. Och efter det här så tror jag att vi kommer bära upp allt av värde. Var 17 vi ska göra av mördarmaskinen vet jag inte men vi får lösa det. Problemet är väl att fukten såsmåningom klättrar uppåt och då blir det mögel...
Jag känner mig helt blokerad, helt avskärmad och allt annat som var så kul för bara en stund sen känns helt jävligt nu.
Men det är iaf ett kort uppehåll i regnet nu så kanske sjunker undan lite, men skulle ju bli regn imorgon också så då är det väl dax igen... Ska bli sol på tisdag igen och sedan regn resten av veckan... Jag är villiga att packa väskan nu för o slippa se eländet. Men som det är nu så måste jag ju ner o tvätta och då kommer jag se smutsen och allt... Jag som äntligen hade fått rent! Är det nu dessutom stopp i avloppet så kommer väl det börja sippra upp bajs snart igen...
Inget går rätt!

Inga kommentarer: