torsdag, november 05, 2009

Snö

Jaha så igår på väg upp till den stora staden så föll för mig iaf den första snön. Vid örebro la den sig till och med på marken. Det är mysigt men mindre kul med snöyra då man åker bil... Även idag har snön fallit. Jag, Anna o barnen o hunden var ute förut. Men det är ju inte så kallt att det blir mysigt vitt utan det är stora blöta blaffor så vi alla blev ju redigt blöta... Dessutom så tappade vi kopplet på vägen, eller jag gjorde eftersom jag vände på vagnen o då fick bära skötväskan för att inte slå i benen o då trillade kopplet av vagnen... Så jag o Anna fick gå tillbaka sen då vi lämnat av två blöta o kalla barn hemma hos Pelle. Vi hittade iaf kopplet så det gick bra :)
Sen blev det lite lunch och efter det nu så har jag o Pelle varit i farsta centrum o handlat lite mat och en present till Pelles morfar som fyller år idag.
Blir strax att åka dit på nåt kalasliknande fika :) Får skriva mer ikväll.

Inga kommentarer: