tisdag, november 03, 2009

Bilstol :)

Nu har vi varit och köpt oss en bilstol till Audin, 350kr lite lagomt :) Den verkar stabil och fräsch och kommer duga bra i vår andra bil. Känns skönt att ha det ur världen utan att det kostade oss skjortan! På vägen hem igen stannade vi till hos min mormor, båda barnen blev superglada över att se henne. Jamie började storgråta då vi efter lite fika fick åka vidare hemåt, klockan var ju över läggdax.
Men känns som en lyckad eftermiddag/kväll!
Nu sover ungarna och jag tänkte bara skriva här lite, se lite på stargate (ja jag vet det gör jag jämt men...) Och tja sen sova.

Var planerat en prommenix med ML imorn men hon fick tillbaka sin feber så vi hoppar över det. Istället behöver jag städa badrummet, packa färdigt, skura av här hemma och packa bilen. Sen går bilen till sthlm!

Kommer lite bilder här också :)

Min laptop <3


My wall of fame


Min son har lärt sig klättra som en apa...

Inga kommentarer: