måndag, november 02, 2009

Måndag

Hah! Nu är jag nöjd, jag sitter på min laptop :D Jag har 2 skärmar igen, jag har mina bilder och alla grejer på datorn. Det är en sten som har lättat från hjärtat utan att jag visste om att den fanns där :) ååh! hihi hopplöst nöjd just nu!

Blev inget möte hos banken idag även fast Jamie var feberfri och kunde åka till Anna-Lena. Banken var inte färdiga att lägga om lånen. Vad är det för nåt?! Att dem inte kan bli klara till vårt möte kostar ju oss pengar... Aja inte mycket att göra...

Och idag sov bägge barnen till halv nio, i helgen när man verkligen ville att dem skulle sova länge så vaknar dem tidigt, slår aldrig fel...

Blir inget simmat idag för Ml den stackarn har åkt på feber. Inte mkt o göra men inte trist är det ju.

Nej fy vad det laggar här, dax att starta om datorn.

Inga kommentarer: