torsdag, november 12, 2009

Jahapp då sitter jag här igen :) har ni saknat mig?
Jag har hunnit få upp ungarna och mata dem, kört Jamie till folkets hus, ätit en stadig frukost och tränat 30min på wii. Känner mig rätt duktig idag också. Dock ger inte wii mig lika mycket så får skicka ner Pelle i källarn och fixa mördarmaskinen! Vill ju kunna ge allt nu när jag är motiverad. Idag blir det pannkaka till middag vilket innebär lite socker men det är en så liten mängd så det får gå bra. Även yoghurten som jag ofta äter på kvällarna har ju socker i sig så. och vi ska inte tala om juicen ;D Men lite socker dör man ju inte av, det får ju bara inte gå till överstyr.

Enl källor på nätet så slipper jag nog en till dos av svin-vaccinet vilket jag hurrar för! Hoppas bara det är sant nu också :)

Nu ska jag väl snart iväg o hämta Jamie.
ses

3 kommentarer:

Fredrika sa...

Va duktig du är som kämpar på!! Kram

Pernilla sa...

Heja dej ;)!

Jeanette sa...

Önskar jag hade din energi ibalnd...jag blir trött av å bara se på alla lådor och allt annat som måste packas.

ang andra dosen vaccin..så förstod jag det nu som att friska vuxna inte behöver en till dos, men iom att du är i riskgruppen kanske du ska ringa och höra? synd om du åker på flunsan bara för att media skriver en massa konstigt.