tisdag, november 03, 2009

Upp o ner

Så mycket kan ställas upp o ner med bara ett mail. Igen! Jag vet inte upp eller ner men Pelle har typ fått ett jobberbjudande av ett poker bolag... på Irland?! Verkar vara shyssta förmåner o lön men det är i Dublin. Jag vill inte flytta, jag gillar vårat hus och jag hatar allt vad packande o flyttande innebär. Men Irland låter otroligt spännande! Man kanske kan bo på bägge ställen? Hmm tål o tänkas på :D Ja jag vet ju inte ens om Pelle vill jobba med det där eller om han får jobbet... men blev ju lite o tänka på...

Jag har nu dammat o dammsugit och kopplat mediadatorn till tv:n. Jag borde även skura av men iom att Alex är vaken så skulle det bara resultera i en blöt unge. Får se om jag tar hand om det ikväll, iaf köket behöver skuras av!
Sen borde jag ju packa också men då måste jag slita mig från tvn o stargate plus att Alex knappast skulle vara till hjälp... Suck latmasken har krypit fram som ni hör :D

I eftermiddag/kväll ska vi åka till Tjörn för o kolla på en bilbarnstol, hoppas den ser bra ut för isf har vi stol till audin vilket vore himla skönt! Har ju en gammal som vi har haft i reserv, kommer koppla in remmarna till den i audin också o kommer man behöva bägge barnen i den bilen så går det :) fast kan kanske lika gärna ha stolen monterad där i hela tiden, är ju inte som att vi har massa folk som åker med i bilen hela tiden så vi behöver dem extra platserna :P
Vi får se om vi tittar förbi hos mormor också då vi ändå åker förbi ikväll, men beror lite på vilken form barnen är i.

Nej nu ska jag nog ta tag i packningen!

1 kommentar:

Pernilla sa...

irland e långt att åka och hälsa på ;) ha det så trevligt i stockholm ;) kram