onsdag, november 25, 2009

Rysligt lång dag idag... Alex är inne på sin andra tupplur för dagen o Jamie har jättetråkigt säger han. Men jag kan inte komma på något roligt o göra med Jamie. Han tröttnar ju iaf efter en stund o jag med... Blä jag känner mig också lite uttråkad. Har liksom inget o se fram emot idag. Ingen trevlig middag med Pelle utan middagen jag kommer laga kommer få avnjutas själv med barnen och hur mkt jag än älskar mina barn så är dem inte så roligt middagssällskap ännu...

Tankarna på att sälja av delar av företaget är väldigt lockande o det verkar nästan som om Pelle kan ha en köpare på gång, det vore underbart. Då skulle vi ha ett år framåt säkrat när det kommer till inkomst. Fast helst hade man ju sett så man hade inkomst så man klarade sig ändå o så kunna investera pengarna! Det hade varit skönt, men då får vi driva våra projket lite längre först... Ah det här med pengar gör mig lite galen!

Inga kommentarer: