tisdag, november 10, 2009

Home sweet home

Nu är vi hemma i Lysekil igen. Huset är rätt kallt eftersom vi satte ner värmen när vi åkte en i övrigt är allt som det brukar. Vi har myst i tv-soffan med te och filtar ikväll, gick en ny serie som var helt okej!

Hemresan gick bra, ungarna uppförde sig väldigt bra idag! Men innan vi for hem i förmiddags så åkte vi till Mörby centrum och åt lunch med Anders. Det var trevligt men maten smakade som nån gryta vi brukade få i skolan, inte äckligt men inte någon wow känsla precis :) Men bättre än McDonalds i nyttighetssynpunkt iaf. Tyvärrr har jag inte kunnat hålla mig nyttig idag för då hade jag somnat i bilen. Så har syndat med bulle o lite godis. Men vill inte att Pelle skulle behöva köra hela vägen hem helt själv också. Jag börjar klippa med ögonen efter 20min i bilen, det är helt sinnessjukt!

Imorgon ska vi till banken för att få lagt om våra lån, äntligen! Men vi kommer öka amorteringen så våra månadskostnader kommer inte bli lägre ändå, men vi betalar till en bättre sak iaf!
Efter banken ska jag träffa ML för promenad, det ska bli mkt trevligt att ses igen! Vi har inte hunnit ses mkt de senaste veckorna tyvärr. Men imorn hoppas jag det blir av!

I övrigt i veckan har jag inte mkt inplanerat, det blir till o falla tillbaka in i rutinerna här hemma igen.
Nu blir det iaf sängen för mig, har varit en lång dag.

Ps. kika in sötaste pojkarna här under!

Inga kommentarer: