måndag, november 16, 2009

Ytterligare en dag som snart är till ända. Jag börjar tröttna på mina kvällar, förut älskade jag att sitta här vid datorn men jag börjar tröttna... Behöver hitta nån ny rolig sajt att utforska, nån som har något förslag?
Dagen har flutit på bra, när jag hade hämtat Jamie så var han helt slut och behövde sova så fick stoppa honom i säng och Alex hade somnat i bilen så fick ha honom kvar där med babywatch. Fick mig 1 timmes lugn o ro innan jag väckte dem och började med middagen. Blev färdig pyttipanna , inga ägg hade vi så blev inte så spännande middag. Men vi kompletterade med brödet jag bakade igår o det förhöjde det lite :)
I övrigt så dog vi framför tvn och Jamick se på film ist för bompa, varken Pelle eller jag orkade med någon aktivitet med ungarna...
Har inte mycket o skriva idag, är slut i skallen...
Dagen bilder på barnen...

Jamie sötnosen


Alex gillade att se på film :)

Inga kommentarer: