fredag, november 20, 2009

NU har Alex den lilla sötnosen somnat, han fick sin kvällsvälling o somnade sedan i famnen på mig, en halvtimme tidigare ungefär än vi brukar lägga honom. Stackarn var helt utmattad.
Pelle o Jamie kommer nog precis hem efter att ha varit o handlat lite godis som jag och Pelle ska ha ikväll då vi har beslutat oss för att se en film o mysa ikväll ist för imorn kväll. VI behöver det båda två. Och ja, idag tänker jag äta lite godis, första bitarna på 1½ vecka så det tycker jag inte gör något. Sen blir det inget förrän nästa helg! Tänker hålla mig till det men tänker inte sluta helt för det är det för gott för :)

Annars idag har jag fått dammat och vattnat blommorna, dammsuga får vi nog göra imorn trots allt. Jag har även röjt upp lite i källaren, skurat av vissa delar och fått tvättat upp mkt av det som blev dränkt av översvämningen. Alltså handdukar o mattor.

Nu blir det inget mer gjort idag.
Tack och hej!

Inga kommentarer: