tisdag, november 24, 2009

Veckans planer

Julpyntade bloggen lite, lite skrikigt och juligt ;) Håll till godo.

Yrseln har försvunnit helt och nu är jag endast lite trötter. Är lite rädd att detta ska komma tillbaka nu när jag blir ensam i veckan, men det får lösa sig på ett eller annat sätt!
Med andra ord så åker Pelle på konferens imorgon, redan vid tio-tiden. Jag och barnen åker hem till ML så barnen får leka av sig en sväng. Sen blir det hem o sova middag, laga middag och så dem vanliga rutinerna.
På torsdag blir det Anna-Lena för Jamie o jag o Alex åker till torp för att träffa Pernilla. Kommer även handla osv.
Fredag så tänkte jag att jag o barnen kunde åka till min mormor och sedan vidare mot Stenungsund. Jag ska ju ändå på tjejmiddag där på kvällen. Sen tar Pelle bussen till std o så tar han ungarna o bilen o far hem. Får se om Pappa har tid o ses en sväng på fredag också.
Lördag så tar jag tåget till Uddevalla o sen åker vi i lilla familjen till Torp för o kika på lite julgrejs osv.
Söndag hoppas jag ML med familj vill komma på adventsmiddag.
Där har ni min vecka på det stora hela, förutsatt att vi fortsätter vara friska o glada!

Nu ikväll ska jag o Pelle se på tv o mysa lite!

1 kommentar:

Fredrika sa...

Oh my! Här var det jul måste jag säga! Kram!