torsdag, november 26, 2009

Torsdag

Japp så det var ett litet missförstånd här igår och jag blev lite upprörd men det är bra nu och jag raderade mitt deppiga inlägg från igår. och tack Ellinor!

Alex sover fortfarande o klockan är halv åtta, har inte hört honom alls inatt! haha räckte o skriva det så pep det till uppifrån Alex :D
Sådär nu sitter även Alex framför tvn, bra barnvakt när man är trött o seg.
Har ändå försökt vara lite effektiv idag på morgonen och sminkade mig då jag ändå var o kissade, tog med ungarnas kläder ner då jag ändå hämtade Alex och så har jag börjat skriva en handlingslista. Detta är överdrivet effektivt för att vara innan kl åtta på morgonen ;) Men idag ska vi iväg och jag är ensam och då skadar det inte att underlätta vissa moment för sig själv.
Jag o Alex ska ju till Torp och träffa Pernilla, då ska även mat för helgen inhandlas. Behöver ju inte bli så mycket för imorgon hoppas jag att jag o barnen kan få mat hos mormor eller pappa, ja just det, måste ringa pappa. På Lördag kommer det bli lunch på torp så vet inte om nån tyngre middag kommer krävas. Men söndag ska vi bjussa på middag så då måste vi hitta på nåt! Något med kyckling blir det nog iaf.

I eftermiddag kommer det någon från vårt försäkringsbolag för o se om det blivit någon skada på huset i översvämningarna. Av 2 anledningar hoppas jag på att det inte blivit någon skada, orka ha nån som åtgärdar det här och orka självrisken på 10k! Så nej vi får hoppas att dem inte hittar nåt idag!

Annars står inget mer på schemat, typ fixa mat och så lägga barnen.

Inga kommentarer: