måndag, november 09, 2009

Hemfärd

Här igen, känner att mina inlägg blir kortare och kortare men det handlar mest om att tiden här i sthlm har varit knapp vid datorn. Ikväll så känner jag för att bara sitta här o ta det lugnt. Men vi får se hur mkt min dator orkar med. Den är inte riktigt sig själv igen och jag tror att en ny dator vore en fin investering... Just nu är datorn skitvarm och igår när jag startade om den så ville den först inte alls. Pelle dömde ut den men så försökte vi en 7e gång o då gick den igång... lite temperamentsfull dator! Så vi får väl se hur länge den här datorn är med i matchen.

Imorgon åker vi hem och det är väl med blandade känslor. Det är alltid skönt att komma hem till sitt eget hem och sina rutiner men samtidigt är det sorgligt att lämna familjen bakom oss. Det är alltid så trevligt att vara här i sthlm och träffa alla! Barnen älskar att spendera tid med sin farmor och farfar. Men vi har ju vårt liv på västkusten och det är dax att återvända till verkligheten. Men vi återkommer hit till jul igen!

Hemma väntar ML för promenader och skitsnack. Pelle måste jobba o spela en massa och Jamie ska till Anna-Lena.

ML och jag bestämde just att vi ska köra mördarmaskinen ihop så vi puschar varandra nu så vi verkligen kommer ner i vikt! Båda har lagt på oss lite det sista och det går verkligen inte an! Nu blir det diet o hårdträning, jag måste göra mer än promenera för o komma ner. OCH jag måste verkligen skärpa mig när det kommer till sötsaker!! Nu får jag ta tag i det igen!

Bilder från denna veckan i sthlm

Alex hos gammelmorfar


Jamie busar med farbror Manne


Elefant-Jamie


3 generationer på golvet


Bortskämd av farmor


Syskonen bus


Pelle o Jamie inne i stan idag

Inga kommentarer: