tisdag, december 06, 2011

Tröttmössa

Ja jag försöker få tiden o gå tills jag kan natta Alex, han har varit super trött sen kl 16 o jag har fått hitta på saker för o få honom o hålla sig vaken. Han blir såhär typ alla dagar han inte sover middag... Är vi ute på nåt så håller han igång men man ser hur trött han blir, helt blå under ögonen och tårarna kommer för minsta lilla. Han vill ju inte heller sova middag för även nu så låter de "Jag är inte trött" även fast han just började gråta för att hans filt fastnade... Så dem dagar han somnar så e vi ute med vagnen eller med bilen, men det kan jag inte hålla på med varje dag heller. Gå med vagnen nu är dessutom det värsta min kropp kan tänka sig så de undviker ja så länge jag kan... Men som Pelle sa, tur vi har tagit prover hos doktorn.

-- ! --

Sådär nu var Alex i säng och jag fick ordning på tvn :D Den har inte funkat dem sista dagarna sen den hängde sig. Nu gick jag in på telias hemsida o med hjälp av lite tips där så fick jag ordning på den! Jag är ju så jäkla teknisk ;) Men datorn till tvn har jag fortfarande inte fått ordning på men jag tror jag vet varför iaf. Fick skruva av en sak på datorn för o använda den skärmsladd som passade i tvn o jag gissar att det uttaget inte fungerar/är aktiverat. Vet dock inte hur jag ska aktivera det så problemet kvarstår. Om nån vet, tipsa gärna!

Inga kommentarer: