torsdag, december 29, 2011

Får skylla mig själv

Är ganska låg idag eftersom jag slarvat med sömnen, jag testade ju det där med en bok igår o hittade en jag inte mindes så noga... Men nu vet jag precis vad som händer i hela boken för jag låg ju givetvis o sträckläste den... Har så sjukt dålig självdisciplin när det kommer till sånt här. Halv fyra släckte jag lampan efter 350 sidor bok, 8 vaknade ungarna o även om Pelle gick upp o fixade för dem så gick han o la sig igen vilket innebar de vanliga springet in i sovrummet och noll sammanhängande sömn. Men jag skyller inte på Pelle eller barnen, jag får helt skylla mig själv, men trött är jag ändå...
Men om ett par timmar kommer Becka hit på besök, det ska bli så roligt o träffa henne eftersom hon vanligtvis bor i Dublin o jag i Gib, man springer ju inte direkt på varandra på stan då... Och runt sextiden kommer mamma o Lasse hit för o passa grabbarna, för då ska jag o Pelle ta oss en romantisk kväll med middag o bio i Göteborg :) Min extra julklapp åt honom (oss) förutom hans PS3a, jag tror vi behöver det. Vi har nog inte spenderat en kväll bara han o jag utan ansvar för barnen sen i somras. Så det blir behövligt, speciellt nu innan bebis kommer!
Innan Becka kommer ska jag ta med mig Alex ner på torget, handla lite mat, gå på apoteket o hämta ut Pelles jeans som dem skulle lägga upp åt honom på JC. Jamie vill bara spela sitt spel men Alex är grymt uttråkad så han behöver ut, o de gör nog jag med. Så nu blir det dusch så vi hinner med!

Inga kommentarer: