söndag, december 18, 2011

Finally!!

Ja nu är dem här, eller tja, några av dem som kom igår har redan hunnit åka. Men dem viktigaste är här, min älskade killar!! Vi var hemma och i säng runt tre inatt, Manne o Lovisa mötte upp på flygplatsen då dem kört ner från sthlm så vi fick alla plats i bilarna hem. Sov till tio innan vi fick liv i hela gänget, de blev frukost och sedan gick vi ut o promenerade. Grabbarna cyklade o vi hamnade i slutändan på torget där vi fikade lite. De va mysigt :) Sen hem o fixa middag o sen kan jag säga att min rygg var slut. Men det var inte dagen, det var dax för julklappsutdelning innan de var dax för svärföräldrarna o ta tåget hem o Manne o Lovisa att köra hem. Sen dess har vi städat upp här hemma efter gästerna o kalasandet o packat upp väskor. Nu är grabbarna i säng o jag o maken ska se på film ihop!! Det är så underbart o ha dem hemma :)
Vi fick möblera om lite för Alex vågade inte sova själv i sitt rum så nu står bägge grabbarnas sängar i Jamies rum. De får vara så tills dem känner sig trygga här igen, ingen idé o bråka. Mina fina pojkar!
Ne nu tänker jag lägga min tid på min make ist för den här bloggen, ses!

1 kommentar:

Anonym sa...

NJUT av familjen:) gott att du har dom nära dig igen!
kram