lördag, december 10, 2011

Jäklar, passet!!


Meh, känner mig som den största idioten som går i ett par skor. Packade allt till Alex men glömde skicka med hans pass... WTF?! Hela kvällen har jag gått med ångest o känt mig dum medan jag försökt lösa problemet. Nu hade vi tur o Pelle hade en vän som skulle till Västerås imorgon så jag fick mig en extra tur till gbg för o lämna passet till denna kille.
Skönt att det är löst men jäklar vad dum jag känner mig. Det är mänskligt o glömma men shit... Jag känner ju att alla runt omkring mig tycker att de va så jäkla dumt gjort även fast ingen säger de rakt ut. Och ja, det var dumt men de var ju inget jag gjorde för o jävlas direkt...
Jaja, passet kommer komma till Västerås o dit är de inte så långt för Pelles familj o hämta det, men troligen så var de en kille där som skulle till sthlm på söndag så det kanske inte ens behövs.
Great!
Och Anna hängde med mig i bilen till gbg så vi fick oss lite kvalitetstid o fick uppdaterat oss på varandras liv lite :) Carros fest hann vi inte med så mycket dock, men var trevligt den stund vi var där.

Inga kommentarer: