torsdag, december 08, 2011

Explosionsrisk och ensamhet



Idag har vi varit på torp o träffat Pennan o hennes lilla tjej. Jag som inte skulle handla så mkt hittade ändå endel julklappar och födelsedagspresent till min brorsdotter. Resterande julklappar ska jag köpa nästa vecka då jag ändå inte har nåt bättre o göra ;)
Medan vi va på torp så började tydligen 3 gasflaskor brinna på andra sidan motorvägen och det var explosionsrisk o grejer. Dem stängde av vissa utgångar o grejer men vi drabbades inte direkt eftersom vi gick inne i köpcentret o de hela var över innan vi var färdiga. Läs mer om gasflaskorna HÄR.

Imorgon ska jag lämna Alex till hans farmor i Gbg, sen ska dem ta tåget till sthlm o spendera helgen där innan dem flyger ner till Pelle o Jamie i Gib.
Hela veckan har jag tyckt att det ska bli skönt men nu kommer de tillbaka, ångesten över o vara helt ensam :( 8 dagar utan någon av mina pojkar känns olidligt... Jag kommer sova mycket men vad ska jag göra sen? Träffa lite folk, men i slutändan så kommer jag vara ensam... Huga, vill inte tänka på det!
Men Alex får träffa sin farmor o farfar och sin pappa o bror så det är för det bästa. Sen får vi vara tillsammans allihop! Det är så jag måste se det :)
Och jag behöver inte ha dåligt samvete för att Alex är understimulerad för det kommer han itne vara med farmor o farfar! Vi har alla nåt o vinna på det här men jag har mest o förlora, dock är det som det är. Jag måste bara ta det, precis som jag fått ta allt annat som livet gett mig. Detta är en piss i rymden om man jämför med mycket annat så de ska nog gå bra!

Inga kommentarer: