måndag, december 05, 2011

Idag är Grattis på sin plats, först o främst till min älskade Pelle som fyller år idag! Det är så tråkigt att inte vara på plats o fira honom men han har iaf fått det han ville ha i present :) Hipp hipp hurra på din födelsedag!!
Sen är ett grattis på plats till min bror o hans tjej som förlovade sig igår!!
Händer mycket just nu, så kul!

Har inte skrivit så mkt dem sista dagarna för jag har börjat kolla på en ny serie :P Vampire Diaries har de blivit på Sandras initiativ. Samma tema som dem andra vampyrserierna, vanlig flicka möter vampyrpojke o så blir de massa problem runt det. Men den är bra, jag gillar förbjudna kärlekar :)

Men igår var vi på min pappas jobb på deras julmarknad som dem har varje år för sina anställda o deras familjer. Det är julgröt o skinkmacka o sen julpyssel. O så kommer de ett luciatåg, tomten finns där osv :) Det är mysigt! Så vi pysslade i flera timmar o har nu lite nytt julpynt. Jag gjorde en granriskrans som nu hänger på dörren o så blev de lite annat skoj.
Men i övrigt var dagen igår rätt så trög tyvärr...

Idag skulle vi ha träffat Pennan men de blev inställt igen så det verkar bara bli ett besök hos BM idag. Så ytterligare en lång dag...

Inga kommentarer: