måndag, december 26, 2011

mer jul o så lite röj

Idag har jag skickat upp maken på vinden i 2 omgångar för o plocka ner lådor. En låda med elektronik o slänga har jag fått ihop och en sopsäck med skit. Sen har vi ett par lådor med saker o sälja på typ loppis osv. Mer röj ska det bli, men just nu ser jag på film med gossarna, skönheten o odjuret går på barnkanalen :) Har jag inte sett sen jag var liten, så fin.

Igår var vi till pappa o firade vår 3e jul för det här året och det var jättetrevligt. Mer julmat, fast godare då pappa alltid har revbensspjäll o det älskar jag :) Inte för de va dålig mat hos mamma. Var mysigt o träffa bror med familj också och många fina klappar blev det :) Jag fick massa bebiskläder av pappa o Yvonne vilket jag tycker är toppen för det är något som kommer komma till användning, och fina var dem också :) Barnen fick massa pysselsaker och en bärbar dvd-spelare så nu har dem varsin, toppen! Tycker att denna julen har varit perfekt, inte för mycket saker till barnen utan bra saker, inga intriger eller bråk som de lätt kan bli i min familj och bra presenter till mig o Pelle :) Och ingen bebis som avbrutit julen, men nu får hon komma. Fast ingen brådska, bara jag inte behöver vänta längre än 5/1 :D 1½ vecka till kan ja klara av o vara gravid ;)

Inga kommentarer: