onsdag, december 14, 2011

Storstädning

Idag har jag haft stora städdagen, inget min kropp uppskattar men de blir iaf rent o fint. Putsat fönster utvändigt på övervåningen men risken är väl dem blir förstörda innan fredag, men jag har iaf försökt :) Visningen är först kl fem o då är det ändå mörkt så de kommer väl ingen märka iaf... Jaja, känns gott o få de gjort! Sen så är det iordningplockat på dem flesta ställen, lite grejer framme får jag ju ha för o leva fram till visningen :) Dammat, dammsugit, skurat har jag också gjort. Låter kanske inte så avancerat men bara o plockat bort saker har tagit halva dagen, satt upp lampor har jag också fått gjort med hjälp av snällaste Lasse. O sen ska ni prova o dammsuga o skura ett helt hus höggravid efter det och dammat o putsat fönster. Jäklar vad min kropp protesterar i form av förvärkar just nu... Men det känns gott att det är klart, o då behöver kasnke övervåningen bara en lite dammsugning på lördag innan vi får gäster om ens det :)

Bion idag blev inte av då kompisen inte fick barnvakt, bättre ursäkt än vissa andra använder sig av iaf. Lika bra för mig då jag är helt slut i kroppen iaf så du behöver inte ha dåligt samvete L! Kommer kanske fler tillfällen :)

Imorgon blir det iaf julklappsinköp med Pennan, ser jag fram emot!! Jag älskar ju egentligen julen, det är så mysigt o roligt o ge bort :) Barnen kommer bli så glada och förhoppningsvis dem andra man handlar till också. Och nu är de bara 3 dar kvar till älsklingarna är här så då kan man börja njuta av julen med på allvar!

Inga kommentarer: