tisdag, december 13, 2011

Ja som jag trodde så blev de lite ändringar i veckoplaneringen. Visning av huset på fredag så morgondagen får jag ägna åt o putsa fönster, dammsuga o skura huset... O sen kanske jag har fått napp så de blir bio iaf, men vi får se :)
Torsdag blir de torp med Pennan o fredagens planer står kvar. Lördagens planer får bli o handla o sen ska en äggost röras ihop och frampå natten ska ju såklart älsklingarna hämtas :)
Just nu sitter jag o väntar på att klockan ska ticka så jag kan gå ut o möta Anna, vi ska käka lite lunch ihop :) Har hunnit göra 2 mjuka pepparkakor men den ena är inte vacker då den vägrade släppa formen... kanske får röra ihop en till o kasta i frysen sen :) Sen ska jag baka lite julgodis i eftermiddag tror jag, o så skulle kanske mamma o Lasse kika förbi. Så denna dag kommer nog rulla på den också :)

Inga kommentarer: