fredag, december 30, 2011

Still no baby

Fortfarande ingen bebis och jag ska försöka knipa till efter midnatt imorgon ;) Men har haft massvis med trevliga förvärkar idag också... Hon verkar nöjd med o stanna där hon är o pina mamma :P Men jaja, jag tror att det max är 1½ vecka tills hon är här, men jag hoppas verkligen hon kommer självmant så vi slipper igångsättning! Inser nu att jag har tänkt fel, ska hon komma som Alex gjorde så ska hon göra det på söndag och inte imorgon som jag trott innan. Passerar vi Söndag utan bebis så är det här den längsta graviditet jag haft, isf verkar jag få senare o senare för varje barn. Nån skrev att det ser ut som en trend, Jamie i v 38+3 o Alex i 39+3 o 3an i v 40+3. Känns mer o mer sannolikt på nå konstigt sätt... Well än är vi bara i v 39+1 så det är en stund tills vi får veta det.

Det blev varken till o putsa fönster eller ta ner kartonger från vinden idag. Ist gick vi ner till torget, eller tja, pojkarna cyklade o vi gick. Hyrde film o köpte godis. Och när vi kom hem så myste jag o pojkarna med film, popcorn o saft medan Pelle jobbade lite mer. Och sen gick jag o Alex till affärn då jag glämt köpa majs igår o ingen taco utan majs. Alex var skittrött o trots att vi har typ 200m till affären så hann han somna i vagnen... Försökte väcka honom när middagen var klar vilket resulterade i att han skrek o gnällde hela middagen o inte åt nåt, väldigt mysigt... Nu sitter Pelle med pojkarna, Jamie bygger sin ena legobil och Alex gör ett halsband. Själv tar jag paus från köksstolarna då dem fullständigt dödar min rygg. Funderar på o sluta mina blå bara lite, men tror att Alex kommer springande bara jag tänker tanken. Men jag hade fel, de var Jamie som kom bara jag skrev det :P hehe, well kanske lika bra o låta bli ändå.
När barnen är i säng så blir de film för mig o Pelle, Priest hyrde vi, får se om de är nåt o ha :)

Inga kommentarer: