lördag, december 17, 2011

Nära nu!

Är som vanligt denna tid på dygnet helt sjukt trött... Ser inte fram emot att vänta ca 4h innan jag ska ut o köra bil i 45min ensam... jippi... Och som grädde på moset så var planet 30min sent så blir ännu senare inatt än det borde. Men jag ligger rätt bra i fas med det jag behöver göra så kanske skulle ta o lägga mig en stund sen? Det gäller ju bara o inte bli ännu tröttare...
Det enda jag behöver göra innan alla kommer är o fixa sovplatser åt alla... madrasser o täcken o kuddar osv...


Idag har jag varit iväg med mamma igen, Lasse skulle ha vart med men han fick tydligen annat för sig så blev jag o mamma som gick lös på torp. Och mamma fick köpt massa julklappar idag också så nu är hon väl nästan klar. jag köpte faktiskt inga klappar idag, Pelle har uttryckt en önskan om att vi ska julhandla lite ihop så sista klapparna kan jag shoppa med honom :) Men jag handlade en massa mat då de blir jul med delar av Pelles familj imorgon. Och nu på em/kvällen så har jag griljerat skinka, gjort äggost o bakat en kaka. Slog även in några paket till även fast dem sista får vänta till imorgon då Pelle har med sig delar av dem.
Ja de är väl de jag gjort idag förutom nu när jag suttit framför Harry Potter på tv o försökt skriva ihop detta inlägget... i typ över en timma :P

ca 4h tills jag har mina pojkar hos mig!!!

Inga kommentarer: