söndag, januari 17, 2010

veckoplaner

Jaha så har söndagen snart passerat. Som i en dimma nästan. Städat köket har jag gjort ett antal gånger under dagen, bara man blir ett par personer fler så drunknar hela systemet vi har här hemma med disk osv :)

Veckan som väntar har lite av varje på schemat.
Imorgon blir det jobb, jag vill ta i tur med den här sajten så jag känner att jag bidragit med något. Ska även simma med ML om hon får barnvakt.
Tisdag blir det mer jobb, i övrigt vet jag inte, dem vanliga rutinera osv.
Onsdag är vi lediga. Då ska vi till BVC med barnen, tänkte se till så dem får andra sprutan av vaccinet också. Sen hade jag hoppats vi kunde boka klipptid åt mig o grabbarna då vi behöver det, speciellt Alex börjar få väldigt mycket hår. Sen pratade jag med min mormor om att vi kanske kunde hälsa på henne då, men vi får se.
Torsdagen är det dax för simning igen :) Annars vet jag inte.
Fredag ska jag ta bussen till Göteborg och träffa min mamma. Vi ska gå på stan o så äta lite, umgås! Vet inte om grabbarna kommer ta bilen hem till mamma o Lasse framåt eftermiddagen o vi alla ses där o äter middag ihop... Dagen är inte helt färdigplanerad, men det hade vart mysigt!
Lördagen blir lite beroende på fredagen...

Inga kommentarer: