fredag, januari 08, 2010

håller tummarna

Sitter här och håller tummarna för Pelle som är på intervju nu eller iaf snart. Eftersom detta jobbet skulle innebära mycket för Pelle på det personliga planet så håller jag verkligen alla tummar. Jag gillar även det faktumet att en anställning skulle innebära en annan ekonomisk trygghet för oss än vi har idag. Men för mig personligen ger det inte så mycket mer. Jag kommer få träffa min man mycket mindre, jag kommer till stor del få ta det mesta i företaget, jag måste dessutom dra ett tyngre lass här hemma med allt vad det skulle innebära om Pelle är borta på vardagarna. Sen finns väl förhoppningsvis möjligheten att jobba hemma endel men knappast all tid. Och vi kan ju följa med till sthlm ibland men tja blir ju inte samma som nu... Men jag håller iaf tummarna!!

Inga kommentarer: