lördag, januari 02, 2010

-25 grader

NU är Jamie ute och åker slalom med sin farbror, första gången han testar det! Men det är -25 ute så jag fick sätta på honom många lager köäder. Personligen anser jag att det är för kallt för att gå ut, och jag kommer nog inte dra ut Alex i det. Han kan ju inte berätta när han fryser eller för den delen vart han fryser. Så får bli till o bygga många klosstorn idag för o roa honom! Som tur va finns kanal 6 här så det går 2 Stargate Atlantis avsnitt här under dagen som kan roa mig. Streama funkar inte för mig här, det laggar för mycket...
Önskar jag hade kunnat vara med o kika när Jamie åker för första gången men skickade med farmodern min kamera så förhoppningsvis får jag lite bilder när dem kommer tillbaka :)
Än så länge sover Alex så jag kanske skulle påbörja skrivandet av min dröm, men avbryter jag mig sedan kanske jag aldrig fortsätter, det är det stora problemet jag har när det kommer till mitt skrivande. För många idéer som bara delvis kommer ner på papper... Tar för lång tid att skriva.
Nej blir nog inget med det, tycker mig höra Alex...

1 kommentar:

Anonym sa...

heej! Va bara tvungen att säga att jag tycker att du har så fin blogg och de är kul och spännande att få följa dig i din vardag.och du har ju sån superfin familj. Jag har ju inte följt din blogg så länge men jag är redan beroende ;) so keep on going girl!! Kram Linda Bergsängel