lördag, januari 30, 2010

Nyklippt!

Igår så var det projekt duscha. Det är inget som är direkt poppis hos ungarna och speciellt inte hos Alex. Men det var behövligt så det var bara o göra det. När Alex var klar så satte jag mig på toan o torkade av honom. Han satt hur snällt som helst och pillade så jag fick ett infall att jag skulle försöka klippa honom, blev det inte bra så kunde vi dra över med maskinen sen. Och han satt där medan jag klippte honom, jätteduktigt! Och jag är stolt för han blev jättefin och håret ser jämt ut! Kanske att jag kunde ha sparat lite mer lugg på honom för där är det mkt bebishår så han ser nästan lite skallig ut. Fast han är söt, ja jag är nöjd! Håret växer som ogräs på mina grabbar så det är skönt om jag kan klippa en av dem själv en period!

Alex innan jag klippte honom


Alex efter klippningen


Inga kommentarer: