lördag, januari 30, 2010

Bilhelveten

Idag känns allt skit. Min klippa o trygghet lämnar mig för ett dygn och jag bryter ihop... Det är sorgligt hur beroende jag är av att ha honom nära.
Så han packade in sig i audin och åkte, en stund senare ringer han, Audin kokar eftersom kylaren har frusit... Jag som står i myskläder och ungarna i pyjamas får en väldans fart. Alla ska kläs på in i en iskall bil. Sen ska iglon skrapas och så ska man iväg o hämta Pelle. Volvon hostar lite men startar. Fläkten låter som en traktor... men vi kommer iväg och får hämtat Pelle. Både jag o pelle är stressade så blir massa hårda ord, allt får inte plats i volvon så vi får packa tillbaka och jag fan o hans moster. Men så kom vi hem nu iaf och jag är som ett vrak. Pelle tog den halvbra volvon och audin den står kvar i Brastad på en parkering, den kommer ingen stans... Så jag o ungarna blev strandade här hemma. Blir inget ljusparty hos ML eller några andra akltiviter för oss. Och med -17 är jag inte lockad att ta ut ungarna o åka pulka heller precis. Så får bli en dag hemma, på något sätt ska jag väl lyckas roa dem. Alex har jag iaf fått i säng, han gillade inte den kalla bilturen...

1 kommentar:

Maribel sa...

Shit vad segt Nathalie!! Önskar att jag hade kunnat komma å roa er allihopa. Säg till i tid nästa gång du ska vara ensam hemma så kommer jag som ett skott om jag inte har annat för mig! Massa kram på dig, hoppas att du får en fin helg ändå :) Hälsa pojkarna! <3