fredag, januari 15, 2010

Back to work

Idag ska jag introduceras i vårt företag igen. Det ska bli spännandeäven fast jag hängt med rätt bra på vad som händer. Ska börja skriva texter till olika webbsidor som vi håller på o starta, ska bli skoj, hoppas jag. Så länge jag får skriva om intressanta saker :) Men även vissa tråkiga texter kommer jag nog få skriva är jag rädd, är inte direkt branscher inom mitt intresseområde som vi gör sidor för... men men :)

Idag lämnade jag bara barnen hos Anna-lena, no problems! Vinkade till Alex, han tittade bara lite på mig o gick in i lekrummet :D Fick puss o kram av Jamie o senv ar det inte mer med det. Så det känns gott. Det intressanta med denna dag är o se om Anna-Lena kan få Alex att somna. Hon har ingen spjälsäng bara vagn. Det kanske går men vi får se...

Imorgon är det tjejmiddag vilket jag ser fram emot enormt! Carro har backat ur vilket egentligen inte förvånade mig men det är trist att ddet ska behöva bli så varje gång. Nåja vi blir 4st iaf och det ska bli himla mysigt!
Har bestämt mig för att detta akn få bli första dagen med lite socker o godis. Det kan jag unna mig nu, bara det blir måttligt!

Vi simmade 50 längder igår, det går fort när man pratar :) Vi ökar tills vii kommer upp i 60 sen får det räcka, det är 1500m. Vi hinner inte mera på den tiden vi har avvarat för simningen.
Idag får det bli crosstrainern! Inte helt peppad för det men behöver röra mig.

Ne dax för arbete!

Inga kommentarer: