måndag, januari 11, 2010

nöjd

Idag var första dagen för Alex hos Anna-Lena och det gick utan problem. Jag var ju med såklart. Första 40minuterna var vi i lekrummet och den som verkade mest berörd av det hela var Jamie, konstigt att ha med mamma ju! Sen blev det frukt och för mig te, efter det gick dem iväg o jag satt kvar. Nemas problemas fast Alex började bli väldigt trött. I vanliga fall så vill han ju sova på morgonen runt nio-tiden. Så halv elva åkte vi hem och nu sover Alex som en stock.

Jag sitter här och fryser, jag är så trött på att frysa inomhus. Jag hade velat ha en liten kamin som man kunde elda lite i, krypa upp framför och mysa. Men icke, får sitta här o hacka tänderna ist...

Annars så känner jag mig rätt nöjd med mig själv. Känns som om jag är på väg in i en ny livsstil :) Jag längtar efter att få gå ner o köra ett pass på crossen eller att simma. Mår så bra av det :) Jag försöker att inte fokusera på vikten denna gången utan att bli nöjd med min form och få en ny livsstil med träningen som en så naturlig del och att få minska socker och matbehov. Försöker äta var trejde timma, mindre potioner och än så länge funkar det!

Inga kommentarer: