torsdag, januari 14, 2010

ny skärm!





















Idag har jag fått mig en ny skärm, har lite svårt o vänja mig vid bara en skärm men upplösningen är så hög att jag får plats med samma saker som jag hade på 2 skärmar :) Så jag är nöjd med skärmen! Och datorn är starkare än dem andra jag har haft så det känns väldigt bra. Det jag kan sörja är dem redigerade bilderna jag har på min dator osv, men jag hoppas ju att den går o återställa bara vi får tag i windows skiva. Annars går dem o redigera igen, jag har alla andra bilder säkerhetskopierade!

Ja så vi har varit på torp, gick smärtfritt :)
Har inte hänt så mkt annat, vi har lämnat o hämtat barn på folkets hus, det hade itne varit några problem där.
Vi har pillat med wow, det är färdig installerat så ikväll efter att jag varit iväg o simmat med ML så ska vi spela. Det ska bli sjukt roligt, var så länge sen nu :) Har inga planer på att bli så beroende som jag har varit men det går nog inte med 2 barn i vilket fall som helst.

Inga kommentarer: