torsdag, januari 28, 2010

ringer sjukhus

Jaha så kastades min värld om lite sådär, ringde till Guch, det är min avdelning på sjukhuset. Jag frågade ang operation för att få en tid och då sa hon att det stod att jag inte ville ha en tid före februari. Vilket innebär att det faktiskt kna bli uppskjutet till mars också... Jag sa att jag inte ville ha innan jul men att Januari var okej. Nu är ju iofs januari över strax men känns surt om jag måste vänta in i mars också... Har ju inte gjort något annat än o vänta sen Januari började.
Sedan fick jag ett nummer till Salgrenska där dem ska göra operationen för att jag skulle kunna ta reda på när dem hade satt upp mig. Ja då så stämmer inte det numret för får ett meddelande att numret är ändrat till ett annat... ringer det ändrade numret och kommer till en privat person. Ni som känner mig väl vet att jag hatar att ringa och att det har krävts mkt mod att slå alla dem där 3 nr så när man kommer till en dead end på det här viset så vågar jag bara inte ta upp luren igen och slå första numret igen för att få rätt nr... suck på mig! Jag vet att jag borde men vet inte om jag kan förmå mig till det.

Inga kommentarer: