onsdag, januari 27, 2010

I feel love

Nu har det dåliga samvetet sjunkit undan lite. Huset är städat och jag har tränat!
Pelle och jag har fått spelat lite wow under dagen och det var roligt, vi får se om det blir något mer nu ikväll.
Alex har nog inte mått helt hundra idag för han har sovit i 2 omgångar under dagen och flera timmar per gång utan att sedan ha något som helst problem med o somna i vanlig tid. Iofs har han inte sovit bra ett par nätter men ändå... Och Jamie var lite orolig i magen... men jag hoppas dem är fit for fight imorn då det är folkets hus, speciellt Jamie för han kan behöva komma ut o leka lite med andra barn efter flera dagar hemma med tråkiga mamma o pappa!

Imorgon hoppas jag på att komma iväg till frissan, får se om dem har några tider. Annars måste jag verkligen jobba! Imorn kväll blir det troligen simning på kvällen också.

I övrigt så älskar jag mina pojkar, det finns inget annat i världen som betyder så mycket för mig som mina grabbar! Dem små är så söta och utvecklas heeela tiden. Den stora är fantastisk och finns alltid här för mig! älskar älskar älskar!

Inga kommentarer: