fredag, september 11, 2009

Ställde in mina förmiddagsplaner idag för att kunna vara hemma o fixa o ta det lite lugnt. Jamie skulle ändå till dagmamman idag igen, något jag inte visste eftersom vi inte hade schema på det o förmiddagsaktiviteten var inplanerad efter hans lekbehov. Vi skulle ha träffat Emma o Marie-Louise o deras äldre barn och yngre såklart. Men Jamie skulle ha lekt med Ylva och Felicia. När han ändå inte skulle med så kändes det inte lika nödvändigt, träffar ju tjejerna rätt ofta ändå.
Så blir en lugn förmiddag! Alex somnade i bilen så nu står bildörr och ytterdörr på vid gavel o jag lyssnar intensivt efter ljud från honom. Ville inte väcka stackarn, han förtjänar att få sova ostört ibland!
Vet inte vad jag ska ta mig för men finns alltid nåt att fixa o trixa med i huset, det är väl det som är charmen med o ha hus ;)

I eftermiddag ska jag o småttingarna åka till torp o träffa Becka. Har inte sett henne sen bröllopet så det är på tiden :)

Inga kommentarer: