tisdag, september 08, 2009

Bajs-morgon...

Min dag började inte så bra idag. 5.15 bestämde sig Alex för att det var dag o gå upp efter att ha ätit flera vällingflaskor under natten. Sätter ner honom på golvet så han får leka medan jag sätter mig vid tv o när han sen kommer krypande mot mig så ser jag att det är helt brunt på mattan. Jamen då har Alex blöja svämmat över av bajs, Hela han är full av bajs o mattan också... Bara till o starta duschen o duscha lite lagom sömndrucken... suck! Ungen gallskriker men även jag behöver duscha så duschar av honom o mig snabbt o sen ut för att torka bajs o tvätta mattan...
Sen kommer världens huvudvärk krypande... men jag kan iaf lägga Alex igen efter en flaska välling o sen lägger jag mig under filten i soffan tills Jamie dyker upp vid halv åtta. Men mitt huvud håller på o sprängas så jag fick väcka Pelle så jag kunde få sova nån timme. Inte för att det har hjälpt...
Nu har vi lämnat Jamie hos Anna-Lena och Pelle på kontoret, den lilla bajsungen leker glatt på golvet o jag överväger att fixa mig något o äta.

Men vägde mig förut o min vikt har inte rört sig över huvud taget. Kan säkert vara som Pelle säger att jag lagt på mig min muskler o därför inte tappat nåt i vikt. Men känner mig mer fit iaf :)

Inga kommentarer: