söndag, september 27, 2009

Idag söndag

Det känns som att nätterna med Alex börjar ordna upp sig igen efter o ha varit ett helvete en period. Han åt kvällsvälling igår vid elva och sedan vaknade han först vi 4.30 o fick då välling igen o sen vaknar han då Jamie väcker mig vid 7.45! Att bara behöva gå upp en gång per natt är ju superlyxigt. Tänk när man får sova hela natten!?

Idag ska vi åka hem till min mormor, troligen skulle även min bror o hans lilla tjej dyka upp men vi får väl se :) Ska iaf bli trevligt! sen till Mamma o Lasse då för o möta Pelle o lämna tillbaka bilen. Sen skulle Pelle spela poker online kl 20 ikväll så vi far väl hem rätt så snart.
Och jag hoppas kunna få komma ut på en promenix med ML ikväll.
Imorn ska jag o ML åka till torp o kika medan dem stora småttingarna är på dagis resp dagmmamma! Det ska bli väldigt skoj :) Jag hade tänkt köpa mig ett par stavar för mina födelsedagspengar så vi kan gå stavgång dem få gånger vi är ute utan barn :)

Nu kom grannen o tog ut Nalle på en promenad, mycket lyxigt :) Och hon tycker bara det är roligt! Skönt när Pelle är iväg o få avlastning med hunden. Hon var även ute bra länge igår med honom, så nu vart han väldigt glad :)

Nä nu ska jag duscha. ses!

Inga kommentarer: