lördag, september 26, 2009

Skit

Äsch att när man är så glad o nöjd att nåt ska bli skit. Ja det var iofs inget nytt som blev skit jag blev bara påmind. Jag pratade med min pappa i telefonen förut och jag o han har alltid haft en sån fin kontakt. Tyvärr ramlar han ju bara på haggor och hans nuvarande kom på tal. Jag kan verkligen inte förstå att hon inte ens kan försöka vara vän med mig för pappas skull men hon är otroligt dum o ego på den punkten. Hon hatar mig av någon anledning. Känner sig kanske hotad... ja jag vet inte... Tja jag blev iaf väldigt upprörd och ledsen då vi pratade om det då jag saknar min pappa o att kunna åka hem till honom utan att behöva fundera på hur man beter sig eller om hon är hemma... Äsch nu rinner mina tårar igen.. jävla kärringar då! Jag älskar ju min pappa o jag vet att han är en bra morfar, varför ska hon stå i vägen för dem relationerna?! Visst kan vi träffas men det blir inte samma sak. Bara om vi kan ses då hon inte är i närheten... Grrr!

1 kommentar:

Anonym sa...

det svider i mitt hjärta av att läsa om din pappas nya kvinna!!! Man tycker ju att en vuxen kvinna ska kunna vara trevlig trots hon inte gillar dig. jävla kärring!!!

tänker på dig!!
KRAM