tisdag, september 22, 2009

4 steg

storm och ösregn. Finns det något mysigare? Ja så länge man är inne alltså :D Ser inte direkt fram emot att åka till Anna-Lena med Jamie... Man kommer vara blöt innan Jamie är på plats i bilen... usch! Tur det finns regnkläder iaf. Bara stövlarna som inte är inköpta ännu, för mig då. Jamie har 2 par.

Var på vattengympa igår kväll med Emma och det var härligt. Roligt o träffa henne också :) Är glad över att allt löst sig så vi kan börja promenera alla 3 igen. Var lite fnurr på tråden mellan vissa parter. Nåja så kan det bli ibland!

Annars igår så tog alex FYRA steg efter varandra innan han föll in i mammas famn :D Mammas duktiga pojke

Och idag när jag nös då jag bytte blöja så härmade Alex det :D Först låtsas nös han o sen skakade på huvudet som jag gör då jag nyst, såå underbart söt!

1 kommentar:

Pernilla sa...

De blir stora fort ;)