fredag, september 18, 2009

Glad!

Jag har fått en vän, en riktig vän. Jag är lycklig och tacksam över att ha funnit nån jag klickar med som inte bor 150mil bort! Det blir bara bättre då vi i princip har jämngamla barn! Vi ses ofta o smsar, känner mig yngre, lättare o gladare. Hade inte insett hur viktigt det var för mig att hitta nån att umgås med o prata om saker. Och inte bara via datorn. Man sitter ju inte högt o skrattar även fast nån skriver något roligt på msn, det blir ju mest ett leende.
Haha jag låter kär men känner mig som en fnittrig fjortonåring :D Har alltid varit ett av mina problem, jag blir lite översvallande ;)

Så som ni förstår har dagen så här långt varit bra.
M-L o hennes barn har varit här och det gick bra. Barnen var lite trögstartade men efter lite lunch så kom dem igång. Blev även fika o endel skitsnack. Sen var det dax för alla barn o sova middag så dem åkte hem. Och mina barn sover fortfarande! Kanske inte så roligt ikväll då vi försöker lägga Jamie men jag gillar tystnaden just nu så jag får väl stå ut med o ha Jamie vaken lite senare ikväll. Är ju iaf fredag o ingen tid o passa imorn.

Nu ska jag hänga tvätt o börja med våran middag.

3 kommentarer:

sandra sa...

haha vadda vad menar du? are bara jag som skrattar rakt ut pa msn? :D :D

Pernilla sa...

Vi hade de jättebra =)
Va kul att du hittat en jämlike ;)
Kramar

Jeanette sa...

hahaha..Nej Sandra, jag skrattar också rakt ut på msn! Ser säkert jätte-töntigt ut...ska kanske tänka mig för när jag tar med mig laptoppen till parken nästa gång.. ehh..

Härligt med vänner Nathalie :)