fredag, september 18, 2009

Drömde en dröm häromnatten... Jag minns den inte helt men jag kan samtidigt inte glömma den. Det var panik o misslyckande i den o tydligen har jag till och med svårt att komma över sådant då det endast är en dröm också... Uscha på det viset avskyr jag mig själv! Men man kan ju inte få allt.

Att bloggar har änna blivit ett beroende, himla gott o få skriva av sig om det som har hänt o vad som rör sig i skallen. Just nu är det ett virrarr i min skalle. Funderar på allvar på att gå in i badrummet o flytta på hylla där för o se om man kan få det lite snyggare. Men det kräver ju endel jobb... orkar jag? Klockan är ju bara 8. Ska man göra sådan aktivitet så tidigt på morgonen? :P

Det blev frukost med barnen och så fick jag städat upp köket o startat diskmaskinen ist. Inte fy skam det heller. Tror jag flyttar hyllan sen o ser, är ändå nyfiken om det går o få en bättre planlösning än den vi har idag :)

Ne nu ska jag klä på mig o vänta på att M-L kommer!

Inga kommentarer: