torsdag, september 17, 2009

bebiskläder + minnen!


Har gått igenom våra bebiskläder nu. En kompis på msn ska köpa dem billigt, ja alla dem jag kan skiljas ifrån. Gud det sitter så mkt minnen i bebiskläderna att ni utan barn inte kan ana! Men! Ja det kom ett men, om jag får en bebis till så känner jag att jag vill få shoppa lite. Det var lite tråkigt med Alex att vi hade så mkt kläder att jag inte kunde handla nåt. Så nu har jag lagt undan mina favoriter och resten skickar jag iväg, dvs om hon vill ha allt :) Får hon en tjej så är det ju väldigt mkt blått... :D
Så nu säger jag adjö till majoriteten av bebiskläderna! vi har ju endå endel bilder på när barnen använder kläderna o det är ju dem man kommer kolla på inte kläderna.

1 kommentar:

★katta★ sa...

Vet hur det är, vissa kläder kan man inte skiljas ifrån =)