torsdag, september 10, 2009

Det är mycket nu!

Ja det börjar nästan bli lite för mycket. Jag saknar mig själv och jag saknar att prata med alla vännerna jag har på msn som jag inte träffar så ofta. Men samtidigt är det ju superskoj att umgås med alla nya vänner jag har fått här i staden. Har byggt upp ett litet nätverk av vänner inom Lysekils kommun och det är himla gott, kompisar med barn som vet hur man har det :)
Har blivit promenader i brastad 3 förmiddagar den här veckan främst med Emma men Marie-Louise var med en sväng igår (dem går en timme innan mig då dem lämar stora barnen tidigare) tills hennes lilla Tuva tröttnade på vagnen. Och idag var vi alla 3 hela tiden. Väldigt trevligt och bra motion! Men sen har jag även eftermiddagarna inbokade eftersom jag helst inte vill att Jamie bara ska sitta framför tvn. Självklart kan man ju gå ut eller hitta på nåt annat hemma. Men vill jag ha gjort nåt hemma så är tvn det enda som funkar. Är lättare o va i trädgården snart för nu har vi köpt så vi kan ordna en riktig grind så barn o hund inte springer ut till vägen. Har även köpt en gunga som jag ska hänga i ställning där man egentligen ska piska mattor. Får bli så provosoriskt tills vi kan köpa en riktig gungställning. Kanske en bra julklapp till ungarna :) Tips ;)

Nu ska vi strax in till Lysekil o träffa Jeanette och ungarna för en playdate. Ska bli roligt!
Skriver mer sen!

Pelle o nyfödd Alex
Till minne av mina kanske förlorade bilder

Inga kommentarer: