tisdag, september 29, 2009

Babbel

Har haft en härligt em o kväll so far. ML o hennes tjejer kom hit, stannade på middag o sen lämnade vi mina ungar med Pelle o åkte upp till fjälla för en promenad. Vi gick först ett varv o sen såg vi en stig o vi har inte vågat oss på stigar innan då vi har vagnar men idag var vi äventyrliga, man kan ju alltid vända. Men nej gick o gå hela den stigen med vagn men den visade sig vara kortare så vi gick ett varv till sen. Måste ha blivit ca 6km eller så sammanlagt :) Var jättehärligt att gå o snacka, fick ha lilla Tuva i bärselen en stund vilket var så mysigt :D Och Ylva uppförde sig jättebra vilket var skönt. Hon är för söt! Satt o ropade på Nalle hela tiden :)
Sen vart Nalle för smutsig för att åka i bilen så vi gick hem från fjälla, är ingen lång bit men hade hunnit bli kallt ute så vart riktigt kall när jag kom hem.

Ser himla mycket fram emot morgondagen, här ska lekas!
Ser även fram emot Alex ett-årskalas som blir helgen innan han fyller år.
O så blir det lan sista helgen i oktober, pga barnen kan jag själv inte delta men får förhoppningsvis besök av Fredrika här i huset. Skulle vara väldigt roligt!
Lutar väl åt att åka till sthlm i november också, vet inte riktigt när men troligen första helgen. Ja o så vankas det shopping i ullared, kanske slutet på november eller början på december. Så lite planer har vi allt. Men inga långresor o dyra arrangemang precis :)

Så nu har jag babblat på en stund till. Ska se klart på house nu o sen tror jag på att sova, är dödstrött. ses

Inga kommentarer: