lördag, september 26, 2009

Så var dopet avklarat. Det var inte särskilt roligt. Vi kände inga och Emma stod i köket hela tiden på efter serveringen. Så vi åkte redan innan tårtan var serverad. ML var en ängel o hjälpte mig med barnen, hon hade Alex hela tiden typ. Hon var ju smart nog o lämna Ylva o Tuva hemma hos gubben :) Men men, jag hade ju inte den möjligheten.
Efteråt så hämtade hon sina barn o dem komhit. Nu har vi lekt o fikat och när ML skulle åka så ville inte Ylva följa med så vi behöll henne här. Hon sitter o ser på tv med Jamie nu :) Men ML skulle bara till affärn så hon kommer nog snart och hämtar lilltjejen igen. Det har iaf inte varit några som helst problem o vara lite barnvakt :) På köpet får jag hemleverans av kinamat! ML skulle ändå köpa åt sig själv så :D
Då slapp jag besväret med vad jag ska laga för mat idag!
Här kommer lite bilder från dagen.









Inga kommentarer: